Синтетичні моторні оливи

23.07.2015

Є два основних типи базових олив: мінеральні і повністю синтетичні. Оливи для двигунів, які маркуються як "частково" або "напівсинтетичні" або "за синтетичною технологією" є поєднанням цих двох типів.

Чому синтетична краща за "натуральну"

Натуральні продукти традиційно вважаються "кращими" за синтетичні.  Проте у випадку моторної оливи, науковцям Shell вдалося розробити серію синтетичних продуктів з кращими властивостями ніж їх натуральні аналоги – і меншою кількістю недоліків.

Синтетичні базові оливи мають покращені робочі характеристики оскільки вони виготовляються з використанням передових хімічних процесів, тому їх молекулярною структурою, а, отже, і властивостями, можна докладно керувати. Наприклад, повністю синтетичні оливи, такі як Shell Helix Ultra, розробляються для того, щоб бути більш текучими при температурах запуску (коли має місце найбільше зношування).

Вони є стійкішими до високих температур і їх легше захистити присадками-антиоксидантами (оксидація - це природний процес  руйнування властивостей, який з часом відбувається в оливі). Вони також  менше випаровуються ніж мінеральні оливи

Наприклад, порівняно із традиційною мінеральною оливою API SG/CD, повністю синтетична олива для двигунів, така як Shell Helix Ultra, у ході випробувань забезпечує:

  • Уп'ятеро краще очищення.
  • Утричі кращий захист.
  • Більш ніж удвічі менше зношування двигуна.

Переваги

Серед головних переваг синтетичних моторних олив:

  • Вища чистота і якість порівняно з мінеральними базовими оливами – а це означає менший вміст небажаних елементів, включаючи сірковмісні компонентиі, хімічно активні або нестабільні вуглеводні.
  • Більш однорідний і послідовний молекулярний склад, що зменшує рівень тертя в рідині.
  • Вони можуть бути належним чином пристосовані до вимог виробників сучасних двигунів (такі оливи, як Shell Helix Ultra, не лише відповідають, але часто й перевищують ці вимоги).
  • Синтетичні оливи Shell Helix Ultra призначені для роботи при більш екстремальних умовах експлуатації, які зустрічаються у сучасних двигунах.